PARTEA 1

O întrebare: de unde ești, și ești musulman?
te place mereu lucrurile mele, dar nu știu cine ești
Afișează textul original

Sunt din Romania si nu sunt musulman. DaR IMI PLACE SA TE URMARESC. ASTA DACA ITI PLACE ADEVARUL. NOAPTE BUNA:) ODORICA

+ Odorica Ion Atunci ești creștin, bine, vă sunt întotdeauna binevenite, faci ce vrei.

PS: Data viitoare ai pus comentarii în limba engleză pentru că nimeni nu unul dintre fratii anderstand vă limba neather îmi ..
Dar te anderstand araba ??
Multumesc.

Află mai multe  ·  Afișează textul original

Nu este translate????
Pentru mine este grea araba, dar sa invat acm este prea tarziu. Limba mea este romana:):):)

+ Odorica Ion Ah bine, atunci ești întotdeauna binevenit, nu folow doar eu, de asemenea, urmați prietenii mei, astfel încât să puteți citi, știu și aflați mai multe despre statul islamic și islam și a djihadists.
Afișează textul original

Ma bucur ca nu m-ai respins. Pentru mine este totul nou si fermecator. O seara minunata iti doresc:):):) Odorica

+ Odorica Ion Mulțumesc, noi nu suntem ca ce se spune despre noi în Media.
Dacă nu mă ataca nu te va ataca. aceasta este ceea ce comanda religia mea să fac.

Suntem doar deffending pepole și relgion noastre.

și cu harul lui Dumnezeu am devenit mai puternic.

Lasă un răspuns

