Marine Le Pen

către mine
Afișează mesajul inițial
Se traduce întotdeauna: franceză
ultimul meu post …
Prietenii mei dragi,

Acest capăt al primei campanii rundă este de culoare închisă, se evidențiază modul în care provocările sunt imense.

Vreau să-și onoreze poliția noastră, ofițerii noștri de poliție curajos și, în special, pentru Xavier Jugelé, lașă ucis în floarea vieții noaptea trecută de către un terorist. Odihnească-se în pace, după ce a servit națiunea la sacrificiul suprem, și a familiei sale, rudelor, să fie siguri de solidaritatea noastră imensă.

Această tragedie teribilă ne amintește cât de gravă este situația este, cum continuă coșmarul.

Mi-am amintit de multe ori măsurile pe care le propun pentru a lupta împotriva terorismului și a islamismului. Am vorbit mult, și numai în dezinteresul general al concurenților mei în toate întâlnirile mele publice, deoarece consider că este un aspect crucial pentru viitorul țării noastre, a copiilor noștri. Amenințarea este reală, constantă, politică, dreapta și la stânga, în ultimele două mandate de cinci ani, nu a făcut nimic. Acest lucru trebuie să se schimbe. Este timpul să acționăm. Trebuie să fim conștienți de mizele mari și să decidă măsurile corespunzătoare. Voi, fără a eșua, în acord cu tine.

Duminica am sunat solemn să voteze și să voteze toți cei care te cunosc. Acest lucru este important. Votul este mai mult decât un drept al cetățenilor, este o datorie. Iar în situația în care țara noastră este, este o datorie vitală. Fiecare vot are o mare greutate. Toată lumea trebuie să se simtă misiunea încredințată lui și importanța alegerii pe care oamenii noștri sunt obligați să facă. Nici o voce patriot ar trebui să rateze singura aplicație utilă pentru Franța. Mai mult ca oricând, francezii trebuie să se unească pentru a apăra și proteja țara, modelul lor social, identitatea lor.

Curaj, să rămână unită, mândru, curajos, am conta pe tine, ca poti conta pe mine, și vot bun!

Marine Le Pen

Drepturi de autor © Marine2017.fr, Toate drepturile rezervate.
Lasă un răspuns

